پایان تورنمنت شیراز

صحبت های سرمربی پرسپولیس نوین تهران در پایان بازیهای تورنمنت شیراز :

درست بود که در دو بازی با دوتیم حرفه ای شیراز باختیم، اما خدا روشکر تجربه کسب کردیم. از نحوه بازی تیمم راضی هستم و به خاطر گل زدن محمد جواد واحدیان و محمدحسین خلیلی و امیرحسین قربانی و دیگر بازیکنان خود که بسیارعالی بازی کردند خوشحالم.

هر یک از این بازیها سبک متفاوتی داشت‌. در بازی اول با فجر سپاسی شیراز که بازی سنگینی بود، خوب ظاهرشدیم. ولی در ادامه با خستگی مفرط بازیکنان وتغییر بازیکنان خود در داخل زمین نتوانستیم خوب بازی را پیش ببریم.

بازیکنان ما در این تورنمنت تقریبا به بلوغ تاکتیکی رسیدند وبازی به بازی بهتربازی کردند. ولی اشتباهات مرگباری که بازیکنان و مخصوصا گلرهای جوان باشگاه درجریان بازیها انجام دادند، برایم جای سوال دارد. شانزده گل درطول مسابقات دریافت کرده ایم که نه تای ان راخودمان به خاطر خستگی و اشتباهات فردی به حریفان هدیه داده ایم.

بازیکنانم تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند اما این تلاش بخاطر نداشتن تجربه در تورنمنت کافی نبود. من معمولاً از داوری‌ها گلایه نمی‌کنم ودرمکتب فوتبال اموخته ام که ضعف تاکتیکی تیم خود را گردن داوران نیندازم. داور به درستی یا اشتباه پنالتی گرفت ولی به نظربنده کمک داوراول مسابقه در اعلام آفساید و خطاها کمی عجله کرد. به آقای فرهادی و همچنین محمد جواد ابراهیمی بازیکن سابق پرسپولیس نوین، ناظربازی و داوران بازی به خاطرمدیریت خوب بازیها خسته نباشید عرض میکنم.

به خاطرازدست دادن بعضی از بازیکنها به خاطر اخراج یا جدایی از تیم، نمی‌توانیم کاری بکنیم و فقط باید با جذب بازیکنان جدید و هدفمند به آینده امیدوار باشیم و در بازی‌های بعد در تورنمنت ترکیه و شمال نتیجه گرفته وبه حرفه ای شدن بازیکنان نزدیک شویم.

 بازیکنان  وکادرفنی ما زحمات زیادی کشیده اند وبه راحتی اجازه نخواهند داد مشقت وسختی هایی که درطول تورنمنت کشیده اند ازدست برود.در پایان ازجناب آقای فرهادی به خاطر میزبانی خوب و پذیرایی بسیارعالی  تشکر می کنیم. فوتبال برای بازیکنان یعنی لذت بردن ازبازی با انتخاب درست و این مهم دراین تورنمنت برای بازیکنان به ارمغان آمد.

 

دانلود کلیپ تصویری تورنمنت شیراز
download button transparent 1 Transparent Imagesdownload button transparent 1 Transparent Images

 

کپی رایت ...:::باشگاه پرسپولیس نوین تهران:::...پشتیبانی و اجرا: سپنتا محرمی(کلاغ قرمز)  

سلام. برای گفتگو با ما یا از طریق آدرس زیر ایمیل بزنید و یا از طریق کادر زیر در واتساپ گپ بزنیم mailto:hajilou@pnfc.ir

.. گپ در واتساپ
Close and go back to page